Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Парасолька-тростина жіноча Fulton Birdcage-2 Luxe L866 Photo Rose (Троянди)

Артикул L866-034514
1 690 грн
В наявності
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Замовити швидко
Новий відгук або коментар
Оцініть товар
Надіслати
Характеристики
Артикул L866-034514
Ціна 1690.00
Колір Чорні троянди
Назва Парасолька-тростина жіноча Fulton Birdcage-2 Luxe L866 Photo Rose (Троянди)
Артикул для отображения на сайте L866-034514
Бренд Fulton
model L866-034514
Чохол немає
Модель аксесуару L866-034514
Гарантія 1 рік
Механізм парасольки Механіка
Знижка До 8 Березня
Тип парасольки Тростина
Материал стержня Сталь
Вага 480
Длина в сложенном виде (см) 96
Материал спиц Фібергласс
Стать Жіночий
Материал купола Поліхлорвініл
Материал ручки Шкіра
Диаметр купола 88
Количество спиц 8
Розділ Парасолі
Додаткові розділи Парасолі, Аксесуари
Іконки Новинка, Хит
Поширити у соцмережах

«Новою поштою» по Україні — від 70 грн.

Більше інформації про доставку

Відправлення кожного дня окрім суботи та неділі

  • Готівкою або карткою при отриманні
  • Оплата за реквізитами

14 днів.

Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється з допомогою покупця.
Умови повернення товарів належної якості.
Ви можете легко і швидко повернути або обміняти, якщо:
- не має візуальних дефектів, механічних пошкоджень та слідів експлуатації: подряпин, потертостей, тріщин;
  - повністю укомплектований, цілісність упакування не пошкоджена;
- має збережене заводське маркування.
-Умови обміну та повернення товару належної якості?
* якщо до товару було додано подарунок, він має бути повернутий разом із товаром. При цьому подарунок також не повинен містити слідів експлуатації, повинен бути збережений товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та фабрична упаковка.
Що робити у разі неналежної якості товару?
- Покупець можете повернути товар неналежної якості, якщо недоліки суттєві та виникли з вини виробника.
– Якщо в результаті експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини покупця, він зобов'язаний відшкодувати витрати, пов'язані із проведенням експертизи.
- усунення недоліків, що виникли внаслідок неправильної експлуатації, також проводиться за рахунок покупця.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:
- купити будь-які інші товари, наявні з відповідним перерахунком вартості,
- одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару,
- здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж.
У разі повернення товару службою доставки (Нова Пошта) покупець формує повернення, що складається з товару, чека або накладної, а також номера банківської картки або рахунку. Повернення коштів буде здійснено банківським переказом протягом 7 робочих днів з дати отримання нами товару.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну

Вгору

Ми дбаємо про вашу конфіденційність

Цей веб-сайт використовує файли cookie для маркетингу та статистичних цілей, а також для безпечної та оптимальної роботи сайту. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера. Натисніть кнопку «Погодитися», щоб дати згоду на використання файлів cookie. Детальніше можна ознайомитися на сторінці Угода користувача.